csirkerizs.hu - Bodó Imre ajánlásával

Gyakran ismételt kérdések

Mely órákban elérhető az Ügyfélszolgálat?

Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 6:00-15:00-ig fogadja a hívásokat vagy válaszol az e-mailekre. Rendelést és esetleges módosítást kizárólag 6:00-12:00 között tudunk elfogadni a következő munkanapra. Hétfőre pénteken 12:00-ig.
Munkaszüneti napokon érkezett e-mailekre az azt követő első munkanapon válaszolunk.

Hogyan rendelhetek?

Regisztráció után, valamint telefonon keresztül ( +36 12321171), rendelési időszak alatt.

Egy napra rendelhetek e több étkezést?

Természetesen igen, nincs limitálva az étkezések, illetve adagok száma! A rendelés rublikába be kell írni a kívánt db számot az adott napra!

Szállítási napok:

Hétfőtől péntekig munkanapokon! Hétvégén és ünnepnapokon nincs kiszállítás!

Melyik napokra rendelhetek?

Hétfőtől péntekig bármelyik napra lehet rendelni! Az előző munkanap 6.00-12.00 óráig leadott rendeléseket szállítjuk!

E-mailben kérhetek e tájékoztatást?

Természetesen igen, a kerdes@csirkerizs.hu e-mail címen!

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?

Kérjük, nézze meg, hogy levelezőprogramja nem a „Spam” mappába továbbította-e levelünket. Ha nem, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat!

Milyen módon változtathatom vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

Online a szállítást megelőző munkanapon 6.00-12:00 óráig (kivéve hétfő, mert akkor péntek 12.00 óráig). Ezen időn túl sajnos nem tudjuk a módosításokat elfogadni. Online regisztráció és megrendelés esetén a telefonos ügyfélszolgálaton nem lehet a kiszállítási címet módosítani, erre csak a telefonon leadott megrendelések esetében van lehetőség.

Egy e-mail címmel regisztrálhatok két lakcímet?

Egy e-mail címmel egy lakcím megadására van lehetőség.

Lehet változtatni a már leadott megrendelésen?

A szállítást megelőző munkanapon 6.00-12:00 óráig, kivéve hétfőt, mert akkor péntek 12.00 óráig az ügyfélszolgálati telefonszámunkon: ( +36 12321171 ) . Ezen időn túl sajnos nem tudjuk a módosításokat elfogadni.

Lemondást átmenetileg csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztűl lehet kérni!

Visszakaphatom a lemondott és kifizetett étel árát?

A lemondott ételek árát következő rendelésénél levásárolhatja, illetve online fizetés esetén kérésre visszautaljuk számlájára.

Nem tudok bejelentkezni az online fiókomba, mert nem rendelkezem felhasználói névvel és jelszóval.

IDE kattintva tud regisztrálni. Rendelést csak regisztrált ügyfelek tudnak leadni.

Problémám van a bejelentkezéssel, mit tegyek?

Ha bejelentkezés közben hibaüzenet jelenik meg, először bizonyosodjon meg róla, hogy az Ön által megadott adatok megegyeznek a regisztráció során megadottakkal. Ellenőrízze, nincs e bekapcsolva a „Caps Lock”, ez gyakori hiba – rendszerünk érzékeli a kis- és nagybetűk közti különbséget! Amennyiben minden helyes és a probléma még mindig fennáll, kattintson az „Elfelejtettem a jelszavam” ikonra! Ha így sem sikerül, hívja ügyfélszolgálatunkat!

Konkrét időre kérhetem az ételt?

Ételeinket 5:00-13:30 között kézbesítjük. Időpont egyeztetéséhez előzetes megbeszélés szükséges telefonos ügyfélszolgálatunkkal. Az ételek kézbesítésének időpontja általában azonos, csupán előre nem látható körülmények miatt változhat.

Hogyan fizethetek?

- Futárnál készpénzben
- Futárnál Erzsébet utalvánnyal, Accor-Edenred utalvánnyal és Sodexho utalvánnyal. Az utalványokból visszaadni nem tudunk!
-
Weboldalról (online) bankkártyával az OTP SimplePay rendszeren keresztül. Utólagos SimplePay-es fizetésre nincs mód, az csak a megrendeléskor lehetséges.

Szép kártyát nem áll módunkban elfogadni!

A bankkártyás fizetésen túl átutalásra a rendszerünkben nincs mód.

Milyen költségek merülhetnek fel a rendeléssel kapcsolatban?

Áraink tartalmazzák az ÁFÁ-t és a szállítási költséget is!

Hova szállítanak?

A szállítási területekről ITT tájékozódhat.

Kérjük a kivételeket vegyék figyelembe és használják a keresőt!

 

Mennyiért rendelhetek?

A minimum napi rendelési összeg: 400 Ft.

Amennyiben bármilyen problémát észlel a weboldal működésével vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatban, kérjük haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak, hogy panaszát azonnal kezelni tudjuk! Panasza legkésőbb a következő munkanapon kerül kivizsgálásra, melynek eredményéről írásban értesítjük Önt.